آ

  • آیلتس تاثیر تکنیکهای داربستی در تغییرپذیری دستوری افقی داوطلبان ایلتس: پژوهشی تلفیقی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]

ا

  • استعاره های مفهومی عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]

  • انگلیسی به عنوان زبان بین المللی باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]

ب

  • باورهای زبان آموزان باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]

  • باورهای معلمان باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]

ت

  • تجربه‌ی یادگیری زبان دوم مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-84]

  • تربیت معلم زبان دوم/خارجی عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]

  • تغییرپذیری دستوری افقی تاثیر تکنیکهای داربستی در تغییرپذیری دستوری افقی داوطلبان ایلتس: پژوهشی تلفیقی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]

  • تکنیکهای داریستی تاثیر تکنیکهای داربستی در تغییرپذیری دستوری افقی داوطلبان ایلتس: پژوهشی تلفیقی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]

  • تنوع رشته-محور تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]

  • تهیه وتدوین کتب درسی باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]

ح

  • حرکات/گامها تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]

د

  • دانش ارزشیابی دانش ارزشیابی زبان دانش ارزشیابی کلاس محور پرسشنامه اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه ای به منظور ارزیابی دانش ارزشیابی کلاس محور معلمان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 85-123]

  • دانش خودکار صریح بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمون‌های اندازه‌گیری‌ دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

  • دانش صریح بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمون‌های اندازه‌گیری‌ دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

  • دانش ضمنی بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمون‌های اندازه‌گیری‌ دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

  • دشواری ساختار بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمون‌های اندازه‌گیری‌ دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

ر

  • رفتار انگیزشی مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-84]

ع

  • عدالت/بی عدالتی کلاسی عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]

  • عقاید معلمان عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]

  • علوم سخت تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]

  • علوم نرم تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]

ق

  • قسمت نتیجهگیری مقالات پژوهشی تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]

ک

  • کتاب های آموزشی زبان انگلیسی باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]

م

ن

  • نگرش تاثیر تکنیکهای داربستی در تغییرپذیری دستوری افقی داوطلبان ایلتس: پژوهشی تلفیقی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 35-60]

و

  • وضعیت دستوری بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمون‌های اندازه‌گیری‌ دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

login