استعاره های مفهومی
عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]
انگلیسی به عنوان زبان بین المللی
باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]
ب
باورهای زبان آموزان
باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]
باورهای معلمان
باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]
ت
تجربهی یادگیری زبان دوم
مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-84]
تربیت معلم زبان دوم/خارجی
عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]
تنوع رشته-محور
تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]
تهیه وتدوین کتب درسی
باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]
ح
حرکات/گامها
تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]
دانش خودکار صریح
بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمونهای اندازهگیری دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
دانش صریح
بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمونهای اندازهگیری دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
دانش ضمنی
بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمونهای اندازهگیری دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
دشواری ساختار
بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمونهای اندازهگیری دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
ر
رفتار انگیزشی
مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-84]
ع
عدالت/بی عدالتی کلاسی
عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]
عقاید معلمان
عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]
علوم سخت
تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]
علوم نرم
تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]
ق
قسمت نتیجهگیری مقالات پژوهشی
تاثیر گوناگونی خاص رشته در زبان انگلیسی بر شکل گیری مرزهای شماتیک نویسندگان ایرانی انگلیسی برای اهداف ویژه در حوزه تخصصی خویش: مطالعه تحلیل گام های نتایج مقالات پژوهشی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 1-30]
ک
کتاب های آموزشی زبان انگلیسی
باورهای معلمان و زبان آموزان در مورد گنجاندن انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در کتابهای آموزش زبان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 75-100]
معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
عدالت و بی عدالتی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی: تحلیل استعاره های مفهومی معلمان [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 31-74]
وضعیت دستوری
بررسی عملکرد فراگیران زبان دوم در آزمونهای اندازهگیری دانش ضمنی و صریح: نقش وضعیت دستوری و دشواری ساختار [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]