نام داور رشته تخصصی وابستگی سازمانی
غلامرضا عباسیان زبانشناسی کاربردی، سنجش و ارزیابی، مهار‌ت‌های زبان استادیار آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه امام علی (ع) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
پرویز علوی نیا یادگیری زبان دوم، روانشناسی زبان، زبانشناسی کاربردی دانشگاه ارومیه
حمید علامی تحلیل گفتمان، زبانشناسی کاربردی، منظورشناسی بین‌زبانی دانشگاه تربیت مدرس
سید محمد رضا امیریان زبانشناسی کاربردی، سنجش و ارزیابی دانشگاه حکیم سبزواری
علی عرب مفرد تهییه و تدوین مطالب، روانشناسی زبان، منظورشناسی بین‌زبانی
مسعود عزیزی زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رضا باقری نویسی آموزش، سنجش و ارزیابی، منظورشناسی بین‌زبانی، مهار‌ت‌های زبان دانشیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی/دانشکده ادبیات و علوم انسانی/ دانشگاه قم/قم/ایران
مرضیه باقرکاظمی
Hossein Bozorgian زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان English Language Department, Faculty of Humanity, University of Mazandaran, Babolsar
مهدی دهمرده آموزش معلم، انگلیسی برای اهداف ویژه، تهییه و تدوین مطالب، جامعه‌شناسی زبان، زبانشناسی کاربردی
محمود دهقان زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان
علی درخشان آموزش معلم، زبانشناسی کاربردی، منظورشناسی بین‌زبانی
سامان عبادی یادگیری زبان از طریق فناوری، سنجش و ارزیابی دانشگاه رازی
محمد حسن زاده یادگیری زبان دوم، تحقیق و پژوهش، زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان
محسن کرابی یادگیری زبان دوم، آموزش معلم، انگلیسی برای اهداف ویژه، تحلیل گفتمان گروه مستقل زیانهای خارجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنینک تهران)
خدیجه کریمی علویجه یادگیری زبان از طریق فناوری، تحلیل گفتمان، زبانشناسی کاربردی دانشگاه الزهرا
محمد هادی محمودی یادگیری زبان دوم، انگلیسی برای اهداف ویژه، روانشناسی زبان، زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان گروه زبان انگلیسی، دانشگاه بوعلی سینا، همدان، ایران
علی مالمیر یادگیری زبان دوم، تحلیل گفتمان، زبانشناسی کاربردی، منظورشناسی بین‌زبانی استادیار آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
حمید مرعشی آموزش معلم، روانشناسی زبان، زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان
مریم مشکوة آموزش معلم، روانشناسی زبان، زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان Ph.D., Faculty of Humanities, Shahid Rajaee Teacher Training University, Iran
وحیدرضا میرزائیان یادگیری زبان از طریق فناوری
گلناز مدرسی قوامی فونتیک و زبانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی، تهران ایران
رسول محمد حسین پور تحلیل گفتمان، منظورشناسی بین‌زبانی دانشگاه قم
شهاب مرادخانی آموزش معلم، مهار‌ت‌های زبان دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایران
مهناز مصطفائی علائی تهییه و تدوین مطالب دانشگاه علامه طباطبائی
فاطمه نامی یادگیری زبان از طریق فناوری گروه مستقل زبان های خارجی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران، ایران
بهزاد نزاکت گو زبانشناسی کاربردی دانشگاه علامه طباطبائی
موسی نوشی یادگیری زبان دوم، روانشناسی زبان، زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان گروه زبان و ادبیات انگلیسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه شهید بهشتی
رضا پیش قدم یادگیری زبان دوم، روانشناسی زبان، سنجش و ارزیابی استاد، دانشگاه فردوسی مشهد
بهزاد رهبر جامعه‌شناسی زبان، مهار‌ت‌های زبان گروه زبانشناسی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
عباسعلی رضائی انگلیسی برای اهداف ویژه، زبانشناسی کاربردی، سنجش و ارزیابی دانشگاه تهران
محمد جواد رضایی یادگیری زبان دوم، روانشناسی زبان استادیار دانشگاه یزد
زری سعیدی یادگیری زبان از طریق فناوری استادیار زبان‌شناسی کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی
سام سعیدیان آموزش معلم، سنجش و ارزیابی استادیار آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
اسمعیل علی سلیمی یادگیری زبان دوم، زبانشناسی کاربردی، مهار‌ت‌های زبان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی
عنایت اله شعبانی سنجش و ارزیابی، مهار‌ت‌های زبان دانشگاه علوم پزشکی تهران
کریم شعبانی زبانشناسی کاربردی، سنجش و ارزیابی، مهار‌ت‌های زبان ALlameh Mohaddes Nouri University, Nour, Mazandaran.
هیوا ویسی جامعه‌شناسی زبان دپارتمان زبانشناسی کاربردی، دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایران
مسعود یزدانی مقدم یادگیری زبان دوم، تحلیل گفتمان، جامعه‌شناسی زبان دانشگاه ازاد گرمسار
حامد زندی آموزش معلم، تهییه و تدوین مطالب، زبانشناسی کاربردی، سنجش و ارزیابی، منظورشناسی بین‌زبانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان
Amir Zand-Moghadam انگلیسی برای اهداف ویژه، تحلیل گفتمان، زبانشناسی کاربردی، منظورشناسی بین‌زبانی Allameh Tabataba'i University

login