• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مسائل آموزش زبان انگلیسی

  1. صفحه اصلی
  2. مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

داوران 1399

داوران

مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • مجید قربانی
  • شکوه رشوند سمیاری

گروه زبان انگلیسی، واحد تهران شرق، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

https://doi.org/10.22054/ilt.2023.73215.768

موضوعات

  • زبانشناسی کاربردی
مسائل آموزش زبان انگلیسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده
انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402
فایل ها
  • XML
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 352

APA

قربانی, مجید و رشوند سمیاری, شکوه . (1402). مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری. مسائل آموزش زبان انگلیسی, (), -. doi: 10.22054/ilt.2023.73215.768

MLA

قربانی, مجید , و رشوند سمیاری, شکوه . "مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری", مسائل آموزش زبان انگلیسی, , , 1402, -. doi: 10.22054/ilt.2023.73215.768

HARVARD

قربانی, مجید, رشوند سمیاری, شکوه. (1402). 'مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری', مسائل آموزش زبان انگلیسی, (), pp. -. doi: 10.22054/ilt.2023.73215.768

CHICAGO

مجید قربانی و شکوه رشوند سمیاری, "مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری," مسائل آموزش زبان انگلیسی, (1402): -, doi: 10.22054/ilt.2023.73215.768

VANCOUVER

قربانی, مجید, رشوند سمیاری, شکوه. مدل ۵ عاملی خود راهنمای انگیزشی: با رویکرد مدل معادلات ساختاری. مسائل آموزش زبان انگلیسی, 1402; (): -. doi: 10.22054/ilt.2023.73215.768

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • بررسی سرقت ادبی 1399-10-12

Creative Commons License
Issues in Language Teachings © 2012 by Allameh Tabataba'i University is licensed under CC BY 4.0 /.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©