آ
-
آگاهی ترحیم
آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]
-
آگاهی نوشتاری فراشناختی
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]
-
آماده سازی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]
-
آموزش ارزش ها
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]
-
آموزش تکلیف محور
تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]
-
آموزش فناورانه
عوامل تعیین کننده دانش محتوای آموزشی فناورانه معلمان زبان انگلیسی پیشرو ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]
-
آنقلاب اسلامی ایران
آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]
ا
-
احساسات پیشرفت
سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]
-
احساس لذت در زبان دوم
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]
-
اراده
پیشبینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]
-
ارزشیابی پویا
بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]
-
استراتژی
پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]
-
استقامت معلم زبان دوم
پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطافپذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهنآگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]
-
اشنا
تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]
-
انعطاف پذیری
پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطافپذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهنآگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]
-
انگلیسی آموزان سطح متوسط
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]
-
انگلیسی با هدف چاپ مقالات
تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]
-
انگلیسی به عنوان زبان علمی میانجی
تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]
-
انگیزه ی کاری
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
ایمنی
پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطافپذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهنآگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]
-
ایمنی معلم زبان
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
ب
-
بافت ایران
آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]
-
باورهای معلمان
پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]
-
برداشتهای معلمان
برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعهای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]
-
بکارگیری فناوری
پیشبینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]
پ
-
پدیدارشناسی
مسئلهسازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]
-
پیچیدگی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]
-
پیچیدگی
تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]
-
پیچیدگی واژگانی
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]
-
پیشرفت زبان
سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]
ت
-
تاثیرات درون زبانی
تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]
-
تاثیرات میان زبانی
تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]
-
تبعیض تحصیلی
برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعهای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]
-
تحلیل زبانشناختی پیکره ای
تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعهای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]
-
تحلیل گذری
آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]
-
تحلیل مسیر
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
تدریس تامل گرایانه
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
تربیت معلمان
مسئلهسازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]
-
تربیت معلم انگلیسی به عنوان زبان دوم
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]
-
تکلیف
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]
-
تنظیم هیجانات
پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطافپذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهنآگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]
ج
-
جنسیت
بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]
چ
-
چینش
تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]
ح
-
حافظه کاری
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]
-
حروف ربط انگلیسی
تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]
خ
-
خلاقیت نوشتاری
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]
-
خلق ایده
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]
-
خودِ آرمانی زبان دوم از نگاه خود/دیگران
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]
-
خودِ بایسته زبان دوم از نگاه خود و دیگران
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]
-
خودکارآمدی
پیشبینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]
-
خودکارآمدی فناوری
پیشبینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]
-
خودمختاری
پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]
د
-
دانش تصریحی
تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]
-
دانشجو معلمان زبان انگلیسی
عوامل تعیین کننده دانش محتوای آموزشی فناورانه معلمان زبان انگلیسی پیشرو ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]
-
دانشگاه فرهنگیان
عوامل تعیین کننده دانش محتوای آموزشی فناورانه معلمان زبان انگلیسی پیشرو ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]
-
دانش نهادینه
تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]
-
درخواست
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]
-
درک جمله
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]
-
درک شنیداری
تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]
-
دستور برونی
تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]
-
دستور درونی
تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]
-
دشواری درک جملات
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]
-
دقت
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]
-
دقت گرامری .میانجیگری.ارزیابی پویا توسط وب.نگرش.استقلال
تأثیر ارزیابی پویا مبتنی بر وب بر دقت گرامری و استقلال زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها به ارزیابی پویا مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 205-236]
-
دوگانه انگاری دکارتی
مسئلهسازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]
ر
-
راهبردهای منظورشناسی
بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]
-
رهبردهای نوشتاری
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]
-
روانی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]
-
رونویسی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]
ز
-
زبان آموزان
سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]
-
زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]
-
زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]
-
زمان برنامه ریزی
تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]
س
-
ساختارهای مختلف جملات مجهول
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]
ش
-
شناخت معلمان
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]
-
شناخت معلمان
مسئلهسازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]
ط
-
طراحی پرسشنامه
برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعهای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]
-
طراحی و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]
ع
-
عناصر کم
تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]
ف
-
فلسفه آموزش
مسئلهسازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]
ک
-
کلید واژه ها: مدل چرخه یادگیری مبتنی بر 5E
بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
-
کنش کلامی
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]
-
کومتریکس
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]
م
-
مدل تفسیری
مسئلهسازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]
-
مذکر و مونث
سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]
-
مطالعه ترکیبی
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]
-
معلمان با تجربه
پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]
-
معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطافپذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهنآگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]
-
معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
پیشبینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]
-
معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعهای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]
-
معلمان مبتدی
پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]
-
معلمین زبان انگلیسی
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
منظورشناسی زبان دوم
بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]
-
مهارتهای یادگیری قرن بیست و یکم، تفکر انتقادی، خلاقیت، ایزی کلاس
بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
-
میانگین نمرات (GPA)
سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]
-
میزان درمعرض زبان سوم بودن
تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]
ن
-
نامنظم
تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]
-
نزدیکی زبانی
تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]
-
نظریه سیستم پیچیده و پویا
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]
-
نگارش پایان نامه های فارسی زبانان و انگلیسی زبانان
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]
و
-
و ذهنآگاهی
پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطافپذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهنآگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]
-
ویژگیهای زبانی
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]
ی
-
یادآوری برانگیخته
تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]
-
یادگیری بازی محور
بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]