آ

  • آگاهی ترحیم آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]

  • آگاهی نوشتاری فراشناختی تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]

  • آماده سازی تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]

  • آموزش ارزش ها شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]

  • آموزش تکلیف محور تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]

  • آموزش فناورانه عوامل تعیین کننده دانش محتوای آموزشی فناورانه معلمان زبان انگلیسی پیشرو ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]

  • آنقلاب اسلامی ایران آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]

ا

  • احساسات پیشرفت سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]

  • احساس لذت در زبان دوم بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]

  • اراده پیش‌بینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]

  • ارزشیابی پویا بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]

  • استراتژی پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]

  • استقامت معلم زبان دوم پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف‌پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن‌آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]

  • اشنا تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]

  • انعطاف پذیری پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف‌پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن‌آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]

  • انگلیسی آموزان سطح متوسط مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]

  • انگلیسی با هدف چاپ مقالات تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]

  • انگلیسی به عنوان زبان علمی میانجی تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]

  • انگیزه ی کاری رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

  • ایمنی پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف‌پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن‌آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]

  • ایمنی معلم زبان رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

ب

  • بافت ایران آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]

  • باورهای معلمان پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]

  • برداشت‌های معلمان برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعه‌ای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]

  • بکارگیری فناوری پیش‌بینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]

پ

  • پدیدارشناسی مسئله‌سازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]

  • پیچیدگی تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]

  • پیچیدگی تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]

  • پیچیدگی واژگانی بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]

  • پیشرفت زبان سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]

ت

  • تاثیرات درون زبانی تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]

  • تاثیرات میان زبانی تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]

  • تبعیض تحصیلی برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعه‌ای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]

  • تحلیل زبانشناختی پیکره ای تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]

  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعه‌ای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]

  • تحلیل گذری آگاهی های ترحیم در قبل و بعد از انقلاب: آیا ایدولوژی گذرها را تغییر داده است [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 279-299]

  • تحلیل مسیر رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

  • تدریس تامل گرایانه رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

  • تربیت معلمان مسئله‌سازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]

  • تربیت معلم انگلیسی به عنوان زبان دوم شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]

  • تکلیف تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]

  • تنظیم هیجانات پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف‌پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن‌آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]

ج

  • جنسیت بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]

چ

  • چینش تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]

ح

  • حافظه کاری بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]

  • حروف ربط انگلیسی تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]

خ

  • خلاقیت نوشتاری تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]

  • خلق ایده تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]

  • خودِ آرمانی زبان دوم از نگاه خود/دیگران بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]

  • خودِ بایسته زبان دوم از نگاه خود و دیگران بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]

  • خودکارآمدی پیش‌بینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]

  • خودکارآمدی فناوری پیش‌بینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]

  • خودمختاری پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]

د

  • دانش تصریحی تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]

  • دانشجو معلمان زبان انگلیسی عوامل تعیین کننده دانش محتوای آموزشی فناورانه معلمان زبان انگلیسی پیشرو ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]

  • دانشگاه فرهنگیان عوامل تعیین کننده دانش محتوای آموزشی فناورانه معلمان زبان انگلیسی پیشرو ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]

  • دانش نهادینه تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]

  • درخواست تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]

  • درک جمله مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]

  • درک شنیداری تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]

  • دستور برونی تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]

  • دستور درونی تاثیر رویکرد عصب-روانشناختی آموزش زبان بر دانش نهادینه و تصریحی زبان آموزان پیرامون حروف تعریف در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 151-180]

  • دشواری درک جملات مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]

  • دقت تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]

  • دقت گرامری .میانجیگری.ارزیابی پویا توسط وب.نگرش.استقلال تأثیر ارزیابی پویا مبتنی بر وب بر دقت گرامری و استقلال زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها به ارزیابی پویا مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 205-236]

  • دوگانه انگاری دکارتی مسئله‌سازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]

ر

  • راهبردهای منظورشناسی بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]

  • رهبردهای نوشتاری تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]

  • روانی تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]

  • رونویسی تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]

ز

  • زبان آموزان سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]

  • زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]

  • زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]

  • زمان برنامه ریزی تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]

س

ش

  • شناخت معلمان شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]

  • شناخت معلمان مسئله‌سازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]

ط

  • طراحی پرسشنامه برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعه‌ای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]

  • طراحی و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]

ع

  • عناصر کم تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]

ف

  • فلسفه آموزش مسئله‌سازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]

ک

  • کلید واژه ها: مدل چرخه یادگیری مبتنی بر 5E بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]

  • کنش کلامی تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]

  • کومتریکس بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]

م

  • مدل تفسیری مسئله‌سازیِ فلسفیِ تحقیقات انجام شده در مورد شناخت معلمان زبان انگلیسی در مقایسه با تدریس شان: یک مدل تفسیری انتقادی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 67-118]

  • مذکر و مونث سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]

  • مطالعه ترکیبی شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]

  • معلمان با تجربه پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]

  • معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف‌پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن‌آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]

  • معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی پیش‌بینی استفاده از فناوری در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: نقش خودکارآمدی معلمان و خودکارآمدی فناوری [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 301-341]

  • معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی برداشت معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از تبعیض تحصیلی: مطالعه‌ای در زمینه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 343-370]

  • معلمان مبتدی پرورش خودمختاری زبان آموزان: باورها و استراتژی های معلمان مبتدی و با تجربه زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 217-242]

  • معلمین زبان انگلیسی رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

  • منظورشناسی زبان دوم بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]

  • مهارت‌های یادگیری قرن بیست و یکم، تفکر انتقادی، خلاقیت، ایزی کلاس بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]

  • میانگین نمرات (GPA) سهم احساسات پیشرفت در پیشرفت زبان انگلیسی زبان آموزان مونث و مذکر [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 243-277]

  • میزان درمعرض زبان سوم بودن تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]

ن

  • نامنظم تاثیر نظم دهی تکالیف آشنا بر گوش کردن به تکالیف اشنا [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 181-215]

  • نزدیکی زبانی تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]

  • نظریه سیستم پیچیده و پویا بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]

  • نگارش پایان نامه های فارسی زبانان و انگلیسی زبانان بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]

و

  • و ذهن‌آگاهی پیمایش نقش میانجی ایمنی، انعطاف‌پذیری و تنظیم هیجانات در استقامت و ذهن‌آگاهی در میان معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-65]

  • ویژگیهای زبانی بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]

ی

  • یادآوری برانگیخته تاثیرات میان زبانی و درون زبانی هنگام استفاده از حروف اضافه فرانسه به عنوان زبان سوم: بررسی یادآوری برانگیخته [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 371-400]

  • یادگیری بازی محور بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 119-150]

login