آگاهی نوشتاری فراشناختی
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 33-66]
آماده سازی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 67-96]
آموزش ارزش ها
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 295-336]
آموزش تکلیف محور
تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 173-204]
ا
احساس لذت در زبان دوم
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 337-376]
ایمنی معلم زبان
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 145-172]
انگیزه ی کاری
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 145-172]
انگلیسی آموزان سطح متوسط
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 97-117]
انگلیسی با هدف چاپ مقالات
تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 119-143]
انگلیسی به عنوان زبان علمی میانجی
تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 119-143]
پ
پیچیدگی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 67-96]
پیچیدگی واژگانی
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-294]
ت
تحلیل زبانشناختی پیکره ای
تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 119-143]
تحلیل مسیر
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 145-172]
تدریس تامل گرایانه
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 145-172]
تربیت معلم انگلیسی به عنوان زبان دوم
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 295-336]
تکلیف
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 67-96]
ح
حافظه کاری
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 337-376]
خ
خلاقیت نوشتاری
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 33-66]
خلق ایده
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 33-66]
خودِ آرمانی زبان دوم از نگاه خود/دیگران
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 337-376]
خودِ بایسته زبان دوم از نگاه خود و دیگران
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 337-376]
د
درخواست
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-270]
درک جمله
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 97-117]
دشواری درک جملات
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 97-117]
دقت
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 67-96]
دقت گرامری .میانجیگری.ارزیابی پویا توسط وب.نگرش.استقلال
تأثیر ارزیابی پویا مبتنی بر وب بر دقت گرامری و استقلال زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها به ارزیابی پویا مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 205-236]
ر
رهبردهای نوشتاری
تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 33-66]
روانی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 67-96]
رونویسی
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 67-96]
ز
زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-270]
زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-270]
زمان برنامه ریزی
تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 173-204]
س
ساختارهای مختلف جملات مجهول
مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 97-117]
ش
شناخت معلمان
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 295-336]
ط
طراحی و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 295-336]
ع
عناصر کم
تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 173-204]
کنش کلامی
تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 237-270]
کومتریکس
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-294]
م
مطالعه ترکیبی
شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 295-336]
معلمین زبان انگلیسی
رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 145-172]
نظریه سیستم پیچیده و پویا
بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی
با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 337-376]
نگارش پایان نامه های فارسی زبانان و انگلیسی زبانان
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-294]
و
ویژگیهای زبانی
بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 271-294]