دوره 12 (1401)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 6
Examining Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar through a Computerized Dynamic Test
دوره 3، شماره 2 ، دی 1393، صفحه 183-161
چکیده
بیشترA Comparative Study of Nominalization in an English Applied Linguistics Textbook and its Persian Translation
دوره 3، شماره 2 ، دی 1393، صفحه 207-185
چکیده
بیشترUsing Critical Discourse Analysis Instruction in Argumentative and Descriptive Writing Classes
دوره 3، شماره 2 ، دی 1393، صفحه 209-236
چکیده
بیشترThe Relationship among Reflective Thinking, Listening Anxiety and Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: Does Proficiency make a Difference?
دوره 3، شماره 2 ، دی 1393، صفحه 261-237
چکیده
بیشترThe Effect of Self-Regulation on Improving EFL Readers’ Ability to Make Within-Text Inferences
دوره 3، شماره 2 ، دی 1393، صفحه 286-263
چکیده
بیشترL2 Learners’ Lexical Inferencing: Perceptual Learning Style Preferences, Strategy Use, Density of Text, and Parts of Speech as Possible Predictors
دوره 3، شماره 2 ، دی 1393، صفحه 315-287