آ

  • آزادنیا، مسعود بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 271-294]

ا

  • احمدی، حسین تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]

  • اسفندیاری، رجب تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]

  • اسفندیاری، مجتبی شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]

  • اصل رسولی، مرتضی تأثیر ارزیابی پویا مبتنی بر وب بر دقت گرامری و استقلال زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها به ارزیابی پویا مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 205-236]

  • ایل، محمد هادی مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]

  • امیریان، سید محمد رضا رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

ب

  • باقری نویسی، رضا تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]

ح

  • حیدرنژاد، طاهره رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

خ

  • خاقانی نژاد، محمد صابر مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 97-117]

ر

  • رشوند سمیاری، شکوه بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]

  • رضائی، عباسعلی شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 295-336]

س

  • سیری، مسعود بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]

  • سعیدی، مسعود تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-96]

  • سلیمانی، طاهره تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]

ش

  • شعبانی، محمد باقر تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]

ط

  • طلائی، تورج تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]

ع

  • عباسی سسفدی، سعید رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]

  • عزیز ملایری، فرامرز تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 173-204]

ف

  • فتحی، اابوالفضل تأثیر ارزیابی پویا مبتنی بر وب بر دقت گرامری و استقلال زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها به ارزیابی پویا مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 205-236]

ق

  • قربانی، مجید بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 337-376]

ک

  • کوهی، داود تأثیر ارزیابی پویا مبتنی بر وب بر دقت گرامری و استقلال زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها به ارزیابی پویا مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 205-236]

م

  • محمد حسین پور، رسول تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]

  • مرندی، سوسن بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]

  • معرفت، فهیمه تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 119-143]

و

  • وادی پور، قاسم تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 33-66]

  • وفایی کیا، ملیسا بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]

ی

  • یزدانخواه، الهه تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 237-270]

login