• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مسائل آموزش زبان انگلیسی

  1. صفحه اصلی
  2. تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و رشد حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: یک تحلیل معادلات ساختاری

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

داوران 1399

داوران

تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و رشد حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: یک تحلیل معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسنده

  • فرزانه دهقان

گروه زبانهای خارجی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر

10.22054/ilt.2024.78288.837

موضوعات

  • آموزش معلم
مسائل آموزش زبان انگلیسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده
انتشار آنلاین از تاریخ 20 آذر 1403
فایل ها
  • XML
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 140

APA

دهقان, فرزانه . (1403). تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و رشد حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: یک تحلیل معادلات ساختاری. مسائل آموزش زبان انگلیسی, (), -. doi: 10.22054/ilt.2024.78288.837

MLA

دهقان, فرزانه . "تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و رشد حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: یک تحلیل معادلات ساختاری", مسائل آموزش زبان انگلیسی, , , 1403, -. doi: 10.22054/ilt.2024.78288.837

HARVARD

دهقان, فرزانه. (1403). 'تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و رشد حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: یک تحلیل معادلات ساختاری', مسائل آموزش زبان انگلیسی, (), pp. -. doi: 10.22054/ilt.2024.78288.837

CHICAGO

فرزانه دهقان, "تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و رشد حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: یک تحلیل معادلات ساختاری," مسائل آموزش زبان انگلیسی, (1403): -, doi: 10.22054/ilt.2024.78288.837

VANCOUVER

دهقان, فرزانه. تاب آوری، بهزیستی روانشناختی و رشد حرفه ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: یک تحلیل معادلات ساختاری. مسائل آموزش زبان انگلیسی, 1403; (): -. doi: 10.22054/ilt.2024.78288.837

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • بررسی سرقت ادبی 1399-10-12

Creative Commons License
Issues in Language Teachings © 2012 by Allameh Tabataba'i University is licensed under CC BY 4.0 /.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©