• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مسائل آموزش زبان انگلیسی

  1. صفحه اصلی
  2. بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اخبار و اعلانات

داوران 1399

داوران

بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • میثم مقدم 1
  • سعید مهرپور 2

1 دانشگاه فسا

2 دانشگاه شیراز

https://doi.org/10.22054/ilt.2019.36704.345

موضوعات

  • آموزش معلم
مسائل آموزش زبان انگلیسی
دوره 6، شماره 2
دی 1396
صفحه 319-352
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 204 K
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 746
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 707

APA

مقدم, میثم و مهرپور, سعید . (1396). بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب. مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6(2), 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345

MLA

مقدم, میثم , و مهرپور, سعید . "بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب", مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6, 2, 1396, 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345

HARVARD

مقدم, میثم, مهرپور, سعید. (1396). 'بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب', مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6(2), pp. 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345

CHICAGO

میثم مقدم و سعید مهرپور, "بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب," مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6 2 (1396): 319-352, doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345

VANCOUVER

مقدم, میثم, مهرپور, سعید. بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب. مسائل آموزش زبان انگلیسی, 1396; 6(2): 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • بررسی سرقت ادبی 1399-10-12

Creative Commons License
Issues in Language Teachings © 2012 by Allameh Tabataba'i University is licensed under CC BY 4.0 /.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©