مقدم, میثم و مهرپور, سعید . (1396). بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب. مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6(2), 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345
MLA
مقدم, میثم , و مهرپور, سعید . "بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب", مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6, 2, 1396, 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345
HARVARD
مقدم, میثم, مهرپور, سعید. (1396). 'بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب', مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6(2), pp. 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345
CHICAGO
میثم مقدم و سعید مهرپور, "بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب," مسائل آموزش زبان انگلیسی, 6 2 (1396): 319-352, doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345
VANCOUVER
مقدم, میثم, مهرپور, سعید. بررسی اجتماعی و فرهنگی تئوری پردازی شخصی-عملی به عنوان تکنیک افزایش آگاهی در پیشرفت حرفه ای مدرسان تازه کار و مجرب. مسائل آموزش زبان انگلیسی, 1396; 6(2): 319-352. doi: 10.22054/ilt.2019.36704.345