یادگیری زبان دوم
تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف

مسعود سعیدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1401

https://doi.org/10.22054/ilt.2023.67865.697

چکیده
  شواهد تحقیقاتی فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد گزینه‌های مربوط به نحوه اجرا و ویژگی‌های طراحی تکالیف تاثیرات متفاوتی بر کیفیت عملکرد شفاهی زبان آموزان می‌گذارند. هدف کلی پژوهش حاضر افزودن به یافته‌های پژوهشی موجود از طریق بررسی تاثیرات ترکیبی دو گزینه آماده سازی پیش از انجام و رونویسی پس از انجام تکلیف بر تمرکز یادگیرندگان زبان ...  بیشتر