یادگیری زبان از طریق فناوری
به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی

فاطمه نامی

دوره 9، شماره 1 ، تیر 1399، ، صفحه 245-278

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.52777.501

چکیده
  درحالی که استفاده از اپلیکیشن‌هایی که به طور ویژه برای زبان آموزی طراحی شده‌اند شاهد گسترش چشمگیری در دهه اخیر بوده است، پژوهش های اندکی پیرامون اثرگذاری چنین اپ‌هایی در یادگیری زبان به علاوه ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در این برنامه ها از دیدگاه دانشجویان انجام گرفته است. پژوهش حاضر تلاشی است در جهت بررسی تاثیر استفاده ...  بیشتر