ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی

علی دباغ؛ علیرضا صفائی

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 249-277

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.48071.440

چکیده
  پژوهش حاضر اهداف یادگیری ارائه شده در کتاب‌های درسی جدید ملی آموزش زبان انگلیسی ایران تحت عنوان «مجموعه پراسپکت و ویژن» را بررسی و آن‌ها را با اهداف ذکرشده در کتب منتشر شده در سطح بین‌الملل تحت عنوان «فور کرنرز» مقایسه کرده‌است. بدین منظور، الگوی طبقه بندی تجدیدنظرشده اهداف یادگیری بلوم به عنوان چهارچوب نظری تحلیلی ...  بیشتر