تأثیر سبک یادگیری بصری، شنیداری، حرکتی و نوع ورودی بر بهبود ساختار سببی در یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
دوره 7، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 61-89

https://doi.org/10.22054/ilt.2019.44501.406

چکیده
  فرضیه  داده تعاملی لانگ (1983) و فرضیه تقویت داده اسمیت  (1993) هر دو کانون رویکرد فرمالیستی زلیگ هریس (1976) را در بر میگیرند. بر این اساس ، نقش محوری توجه یادگیرنده به عنوان یکی از مؤلفه های زیر مجموعه رویکرد تمرکز بر فرم ممکن است باعث پیچیدگی انواع  روشهای یادگیری شود. با این وجود ،اینکه آیا چنین نظریه های یادگیری در مورد جلب توجه زبان ...  بیشتر