یادگیری زبان از طریق فناوری
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم

جلیل فتحی؛ سعید نورزاده

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 63-91

https://doi.org/10.22054/ilt.2019.40300.378

چکیده
  این مطالعه به منظور بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ  بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم انجام گردید. به علاوه دیدگاه زبان آموزان در مورد آموزش وبلاگ-محور مورد بررسی قرار گرفت. شرکت کنندگان این مطالعه 46 زبان آموز ایرانی از دو کلاس دانشگاه بودند که به طور تصادفی به گروه کنترل (21 نفر) و گروه آزمایش (25 نفر) منصوب شدند. در ...  بیشتر