یادگیری زبان از طریق فناوری
بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی

ملیسا وفایی کیا؛ سوسن مرندی؛ مسعود سیری

دوره 12، شماره 1 ، تیر 1402، ، صفحه 1-31

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.69234.723

چکیده
  مدل چرخه یادگیری مبتنی بر 5E بایبی (۱۹۹۰)، مدلی آموزشی است که ریشه در یادگیری مبتنی بر تحقیق و ساختار‌گرایی دارد. این مطالعه به تأثیر فعالیت های آنلاین مبتنی بر 5E بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی می پردازد. این مطالعه از رویکرد مبتنی بر تئوری گراندد (نظریه داده بنیاد) بهره برده است. نمونه ای متشکل از 60 دانشجو زبان انگلیسی ...  بیشتر