تحلیل گفتمان
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها

رسول محمد حسین پور؛ محمد رضا پیروز؛ رضا جعفری هرندی؛ گوهر محمد پور

دوره 9، شماره 1 ، تیر 1399، ، صفحه 357-381

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.50602.474

چکیده
  مطالعات در مورد ساختار عمومی پایان نامه ها و رساله ها منجر به ارایه برخی از مدل های تاثیرگذار مانند مدل هایلند (2004) و مدل های العلی (2010) شده است. مطالعات بسیار اندکی به بررسی ساختار کلی بخش تشکر و قدردانی در کتابها پرداخته است. بنابراین ، مطالعه حاضر تلاشی برای یافتن پاسخ به این سوال است که آیا بخش قدردانی و تشکر کتاب از الگوی سازمانی ...  بیشتر