تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی

سامان عبادی؛ عبدالباسط سعیدیان

دوره 4، شماره 2 ، دی 1394، ، صفحه 26-1

https://doi.org/10.22054/ilt.2015.7224

چکیده
  از لحاظ نظری، نظریه اجتماعی و فرهنگی ویگوتسکی شالوده ارزشیابی پویا  را تشکیل می‌دهد و معتقد به اتحاد مجدد ارزشیابی و آموزش می‌باشد. این پژوهش فرآیندمحور در زمینه خواندن و درک مطلب درصدد است تا اثرات استفاده از روش ارزشیابی پویای رایانه‌ای را بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در مقطع ...  بیشتر