آموزش معلم
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار

q ضیاء تاج الدین؛ مژگان سلیمانی آقچای

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 281-312

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.67081.685

چکیده
  تصمیم گیری و استدلال آموزشی اساس عمل حرفه ای معلم را تشکیل می دهد. این مطالعه کیفی به منظور بررسی تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان ایرانی تازه کار زبان انگلیسی در سه حیطه (1) برنامه ریزی و آماده سازی، (2) مدیریت کلاس درس و (3) مسئولیت های حرفه ای در سه مرحله قبل، حین، و پس از عمل تدریس انجام شد. داده های جمع آوری شده از دو منبع سناریوها ...  بیشتر