دوره 12 (1401)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = ضیاء تاج الدین
تعداد مقالات: 3
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار
دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 281-312
چکیده
تصمیم گیری و استدلال آموزشی اساس عمل حرفه ای معلم را تشکیل می دهد. این مطالعه کیفی به منظور بررسی تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان ایرانی تازه کار زبان انگلیسی در سه حیطه (1) برنامه ریزی و آماده سازی، (2) مدیریت کلاس درس و (3) مسئولیت های حرفه ای در سه مرحله قبل، حین، و پس از عمل تدریس انجام شد. داده های جمع آوری شده از دو منبع سناریوها ... بیشتراستفاده زبان آموزان انگلیسی از نشانه های فراکلامی در جلسات بحث بر خط
دوره 1، شماره 1 ، تیر 1392، ، صفحه 93-122
چکیده
بیشترScaffolding Comprehension and Recall Gaps: Effects of Paratextual Advance Organizers
دوره 2، شماره 1 ، تیر 1392، ، صفحه 125-148