معیارها و تفاوت نمره دهی معلمان انگلیسی بومی و غیربومی در سنجش تولید منظورشناسی زبان دوم: مورد کنش کلامی تحسین

مینو عالمی؛ عاطفه رضانژاد

دوره 3، شماره 1 ، تیر 1393، ، صفحه 88-65

چکیده
  سنجش منظورشناختی و توافق در نمره­دهی از جمله موضوعاتی هستند که نیاز به توجه و تحقیق بیشتر دارند. عدم توافق در نمره دهی به تنوع در نمره دهی منجر می­شود و این مسئله اهمیت موضوع را برجسته­تر می کند. هدف مطالعه حاضر بررسی معیارهایی است که معلمان انگلیسی بومی (امریکایی) و غیربومی (ایرانی) در نمره دهی تولید کنش­ کلامی تحسین مورد ملاحظه ...  بیشتر